środa, 31 lipca 2013

kalendarz imprez

Dodałam do bloga link do kalendarza imprez. Często zdarza się, że napotykam w sieci na informacje o ciekawych imprezach i zawsze mam problem, bo potem gdzieś mi giną.teraz będę je miała w jednym miejscu i myślę, że niejeden raz z nich skorzystam. Takie spontaniczne wypady są najlepsze. W moim przypadku rzadko sprawdza się dokładne planowanie, zdecydowanie wolę iść na żywioł. jeśli coś zaplanuje jest więcej jak pewne, że coś się wydarzy i nie będę mogła zrobić tego, co zaplanowałam. Zdecydowanie wolę realizować moje marzenia. Co u mnie w najbliższych dniach... Rzeszów, Łańcut, Przemyśl, Lwów. Bilet autobusowy do Rzeszowa za 1 zł + 1 zł za rezerwację z polskibus już czeka, noclegi w Przemyślu zarezerwowane, jeszcze tylko muszę znaleźć nocleg w Rzeszowie na  5/6. Puściłam kilka dni temu zapytanie, ale niestety nie dostałam odpowiedzi.
Muszę coś poszukać, może ktoś z Was ma jakiś sprawdzony namiar na niedrogi nocleg? W sierpniu jeszcze Sandomierz i Lublin, może, jeśli się uda krótki wypad w Bieszczady z rodziną, ale to jeszcze pod ogromnym znakiem zapytania. Wrzesień z kolei Bratysława - i to na razie wszystko co mam w planach. Czas pokaże, czy uda mi się wszystko zrealizować i czy uda mi się jeszcze gdzieś pojechać. Sierpień i wrzesień jeszcze mam wolny, nie mam żadnych zobowiązań. Więc kto wie, może jeszcze gdzieś się wybiorę :)
edit : Jestem  zła!!! Napracowałam się przy kalendarzu, wprowadziłam już kilka, czy kilkanaście pozycji i... wszystko znikło, ja nie mam dostępu do kalendarza:( link nie działa :( zrobiłam jeszcze raz kalendarz, wpiszę tam dwie, trzy imprezy i dopiero jak się przekonam, że działa będę działać dalej:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz